Компанія LUNET гарантує високу якість ювелірних прикрас, забезпечуючи гарантійне обслуговування виробу. Купуючи вироби LUNET, ви можете бути впевнені у якості нашої продукції. 

Для отримання послуг гарантійного ремонту, клієнт повинен надати виробнику:

  • гарантійний талон;
  • етикетку з штрихкодом.

УВАГА! Протягом усього гарантійного терміну варто зберігати етикетку зі штрих-кодом та характеристиками ювелірного виробу. Без неї ми не зможемо прийняти виріб та виконати гарантійний ремонт.

 

ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА УСІ ВИРОБИ ТМ LUNET ПРОТЯГОМ 1 РОКУ З МОМЕНТУ КУПІВЛІ

 

Ненадання послуг гарантійного ремонту та сервісного обслуговування можливе у таких випадках:

  • наявність механічних пошкоджень, дефектів, які спричинені неправильною експлуатацією;
  • якщо вставку загублено, нову вставку оплачує власник прикраси;
  • при невчасному виявленні несприятливої реакції організму на властивості дорогоцінного металу чи вставки;
  • якщо сервісне обслуговування або ремонт ювелірного виробу здійснювалися не заводом-виробником.
  • природний знос виробів;
  • зміну дизайну і конструктивних особливостей виробів.