Компанія LUNET гарантує високу якість ювелірних прикрас, забезпечуючи гарантійне обслуговування виробу. Купуючи вироби LUNET, ви можете бути впевнені у якості нашої продукції.
Для отримання послуг гарантійного ремонту, клієнт повинен надати виробнику:
- гарантійний талон;
- етикетку з штрихкодом.
УВАГА! Протягом усього гарантійного терміну варто зберігати етикетку зі штрих-кодом та характеристиками ювелірного виробу. Без неї ми не зможемо прийняти виріб та виконати гарантійний ремонт.
ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА УСІ ВИРОБИ ТМ LUNET ПРОТЯГОМ 1 РОКУ З МОМЕНТУ КУПІВЛІ
Ненадання послуг гарантійного ремонту та сервісного обслуговування можливе у таких випадках:
- наявність механічних пошкоджень, дефектів, які спричинені неправильною експлуатацією;
- якщо вставку загублено, нову вставку оплачує власник прикраси;
- при невчасному виявленні несприятливої реакції організму на властивості дорогоцінного металу чи вставки;
- якщо сервісне обслуговування або ремонт ювелірного виробу здійснювалися не заводом-виробником.
- природний знос виробів;
- зміну дизайну і конструктивних особливостей виробів.